Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Dutch translation for v. 2.4 updated/uploaded
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Dutch translation for v. 2.4 updated/uploaded
Dutch translation for v. 2.4 updated/uploaded 5 Years, 7 Months ago  
I have updated and uploaded my last Dutch translation file to the Rainlendar website for Rainlendar version 2.4(build 64).
If you have any questions and/or remarks about this translation, please contact me through the webform link of the translation file (open the file with an editor and copy/paste the weblink after "Last-Translator" into the addressbar of your browser).
Direct link to Dutch.r2lang:
www.rainlendar.net/cms/index.php?option=com_rny_localization&id=537

Ik heb mijn laatste Nederlandse taalbestand vernieuwd, aangepast en geupload naar de Rainlender website voor Rainlender versie 2.4 (build 64).
Als je nog vragen en/of opmerkingen hebt over deze vertaling, neem dan a.u.b. contact met mij op via de webformulier link uit het taalbestand (open het bestand met een editor en kopieer/plak de weblink achter "Last-Translator" in de adresbalk van je browser).
Directe koppeling naar Dutch.r2lang:
www.rainlendar.net/cms/index.php?option=com_rny_localization&id=537
Alf
Expert Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Last Edit: 2008/08/31 02:37 By Alf.
The administrator has disabled public write access.
Dutch translator of Rainlendar

Re:Dutch translation for v. 2.4 updated/uploaded 5 Years, 3 Months ago  
Ik heb nu diverse keren het patch-bestandje voor Nederlands gedownload en op nieuw geinstalleerd. Zonder resultaat (Vista Home Premium)
Esceha
Fresh Boarder
graphgraph
Last Edit: 2009/01/14 19:57 By Esceha.

Althans niet in het uiterlijk van het programmaatje, en dus alleen de bediening.
Esceha
Fresh Boarder
graphgraph
Last Edit: 2009/01/15 03:39 By Esceha.

Esceha wrote:
Althans niet in het uiterlijk van het programmaatje, en dus alleen de bediening.
Om het uiterlijk van het Shadow thema in het Nederlands te krijgen, heb je aan aanvullend thema bestand nodig. Dat staat uitgebreid uitgelegd helemaal onderaan de downloadpagina van taalbestanden.

Language Pack for Shadow4

Download: Shadow4-Languages.r2skin-addon
Install: Double click the downloaded file or drop it over one of Rainlendar's windows.

NOTE If the skin uses bitmaps to draw the months and days, changing the language of the user interface does not affect the calendar on the desktop. To fully localize the application you need to download the Shadow4-Languages.r2skin-addon which contains localized versions of the bitmaps for the default skin.

Internet Explorer users: IE automatically suggests to save the file as Shadow4.zip. If you save it as such you need to manually rename the file back to Shadow4-Languages.r2skin-addon. Otherwise you will not be able to install the addon.
Alf
Expert Boarder
graphgraph
Dutch translator of Rainlendar

Heel hartelijk dank voor uw supersnelle reactie. Deze opa Cor gaat er van de week eens mee aan de slag.

Overigens zal het mij een zorg zijn dat de kalender in het Engels is, maar ik verbaasde mij dus daarover.

Hartelijk dank nogmaals.
Esceha
Fresh Boarder
graphgraph

Vandaag was Rainlendar verdwenen van mijn scherm, terwijl de bestanden aanwezig waren. Uninstall werkte niet, maar omdat ik altijd installeer in een aparte map gelijknamig aan het programma, kon ik de elementen verwijderen.

Opnieuw ge´nstalleerd, taal module gedownload en de aanbevolen aparte patch (na hernomen zoals voorgeschreven) ge´nstalleerd. Tussentijds steeds een herstart uitgevoerd. Ik heb nu inderdaad niet alleen een Nederlandse bediening maar ook een Nederlands uiterlijk. En nu maar hopen dat het niet weer van mijn scherm verdwijnt.

Nogmaals mijn dank,
Cor
Esceha
Fresh Boarder
graphgraph

Go to topPage: 1
get the latest posts directly to your desktop