Error 403 from Google Calendar? Upgrade to the new Google Calendar support. See here for details. close
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

- - Dutch - - Peilingsfrequentie / Poll Frequency.
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: - - Dutch - - Peilingsfrequentie / Poll Frequency.
- - Dutch - - Peilingsfrequentie / Poll Frequency. 5 Years, 10 Months ago  
Ik gebruik Rainlendar Pro 2.4 (b64) op twee pc's. Deze 2 systemen zijn gekoppeld via Google Kalender.

Ik heb op beide computers de peilings frequentie op 5 gezet, dit zou dus betekenen dat elke 5 minuten de nieuwe afspraken binnen gehaald moeten worden.

Op mijn laptop worden afspraken netjes aangepast als ik iets aanpas via de Google Kalender website bijvoorbeeld. Op mijn PC wordt er niets verandert, ik moet dan handmatig op "vernieuwen" klikken, pas dan zie ik de wijziging.

Wat moet ik doen zodat ook op mijn PC de kalender elke 5 minuten vernieuwt word ?

I use Rainlendar Pro 2.4 (b64) at two PC's. These two systems use the same Google Calendar Account.

At both the computersystems the Poll Frequency is set @ 5, this will mean that both the callandars must refresh once in the 5 minutes, but this only happens at my Laptop. I have to refesh manualy the Rainlendar Calendar at my desktop computer.

What do i have to do, to make the "auto refresh function" work at my desktop pc.
bryanw
www.thuiswerknederland.nl
Fresh Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Thuiswerk Nederland info@bryanwolters.nl Location: Haaksbergen  - - NL - - Birthday: 05/18
Last Edit: 2009/01/31 03:31 By bryanw.
The administrator has disabled public write access.

Go to topPage: 1
get the latest posts directly to your desktop