Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?

Shadow4: aggiornamento scheda meteo
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Shadow4: aggiornamento scheda meteo
Shadow4: aggiornamento scheda meteo 1 Year, 11 Months ago  
Da qualche giorno, con skin Shadow4 il meteo non si aggiorna più. Tutto andava bene fino a due giorni fa ed io potevo vedere il meteo della mia città, italiana. Con altri temi installati e che prevedono la vista del meteo, questo funziona.
Volevo sapere se c'è la possibilità di cambiare la fonte da cui vengono scaricate le info. Dalle opzioni avanzate si può solo cambiare la città e la lingua. Le informazioni che si vedono fanno riferimento ad un sito internet mi pare. Dove trovo l'url di tale sito per poterlo cambiare (scegliendo, ad esempio, un sito italiano), se proprio è necessario?
Non so se ho scritto una sciocchezza ma io non sono molto esperto. Grazie per la vostra attenzione.

For several days, with skin Shadow4 the weather does not update anymore. Everything was going well until two days ago and I could see the weather in my hometown, Italian. With other themes installed and provide a view of the weather, this works.
I wanted to know if it is possible to change the source from which you download the info. From the advanced options you can only change the city and language. The information you see refer to a website I think. Where do I find the url of the site to be able to change (choosing, for example, an Italian site), if you really need it?
I do not know if I wrote silly but I'm not very experienced. Thank you for your attention.
galdino
Junior Boarder
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.

Go to topPage: 1
get the latest posts directly to your desktop